Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Leveranstid på Swap magic 3.6plus?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Leveranstid på Swap magic 3.6plus?

Hej! Beställde en Swap magic 3.6plus + Slide tool och en magic switch för ca 7 dagar sen, På sidan står det "Finns på lager, 2-4 dagars leveranstid".

Beställde detta utan att registrera mig, använde postförskott. Så nu när det gått 7 dagar så undrar jag, När kommer min swap magic? kan det ha blivit något fel på beställningen? Tack på förhand.

Det blev fel på leveransen från min leverantör till mig. 2 gånger :-(

Jag hoppas dom ramlar in i denna veckas låda.

Med lite tur kan jag skicka version 3.8 "coder" istället, tror den var anledningen till att det strulade. Men fanns inte den nu så skulle jag få 3.6 skivor så att de som väntar får sin leverans.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

OKej! Tack för svar Får väl bara vänta o hoppas på att dt kommer snart då

Comment

Har ni fått in dom än?

Comment

Ja alla beställda swap magic skickas idag.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej Tack

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X