Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Begränsad Användare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Begränsad Användare

Jag har av någon anledning blivit Begränsad Användare
    och all respekt har raderas...

Tänkte att jag kanske brutit mot någon regel?
    har letat överallt i forumet efter regler nu.. men kan inte hitta några...
    Kanske kan bero på att jag är begränsad användare?

Känns lite tråkigt när man känner sig så uppskattad i andra konsoll forum...
    Det hade ju varit trevligt om man fick reda på saker via mail etc.. för PM verkar ju inte finnas.

en taggig ros till psxcare

:-)

Visste inte att respekten påverkades av att man åkte in i begränsad användare, hade du respekt innan? Säkert? :-)

Enda anledningarna till den gruppen är vad jag minns att man inte får redigera/radera inlägg man redan gjort samt att man inte får ha någon signatur.

Detta för att utan behöva banna någon enkelt lösa problem med användare som missbrukar möjligheten att redigera/radera inlägg eller har spam eller annat som irriterar mig i sin signatur.

Har för mig att det förekom reklam för ett forum om tv-spel i din signatur.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo det stämmer jag hade in google sökning som hittade mitt forum i min signatur!

Klart jag hade respekt

Forumreglerna som jag tydligen har brutit mot... var hittar jag dom?

Comment

10 point(s) total Latest Reputation Received

Reglerna??

Comment

Finns bara en regel: Gör inget som Hansi stör sig på :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Gammal tråd men hansi borde få en bitch slap, om det inte finns några skrivna regler på detta forum så kan du väl inte straffa folk om dom skrivit/gjort nåt bara för att det inte passar dig...
            PSP 3004 ChickHEN/5.03 GEN-A - Green Camo - 16Gb

Comment

Jo. Prova starta ett forum själv, så ser du att det går alldeles utmärkt att göra precis som man vill när man är user#1... :-)

Comment

Jag må ha varit lite väl hård i mitt förra inlägg men jag får känslan av att du inte har så stor respekt för användarna på ditt forum, många här är nog kunder oxå...
                PSP 3004 ChickHEN/5.03 GEN-A - Green Camo - 16Gb

Comment

1: Läs mina 20456 inlägg i forumet
                  2: Hur många av dom inläggen HJÄLPER någon i forumet, och hur många av dom inläggen visar dålig respekt för andra medlemmar i forumet?

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                    1: Läs mina 20456 inlägg i forumet
                    2: Hur många av dom inläggen HJÄLPER någon i forumet, och hur många av dom inläggen visar dålig respekt för andra medlemmar i forumet?
                    1. orka. skulle ta hela arbetsdagen att läsa igenom 204** inlägg från dig.

2. tillräkligtmånga för att ingen bör klaga....
                    + att du är inte värre än moderatorerna på flashback !

Comment

När får man tillbaka normala användarrättigheter och sin respekt?

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                        Jo. Prova starta ett forum själv, så ser du att det går alldeles utmärkt att göra precis som man vill när man är user#1... :-)
                        extraliv på den. +1

Comment

När Kung Hansi får kläm på hur man går till väga förmodar jag ...
                          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Hittade Reglerna Nu... Jag har ju inte brutit mot nån av dom

www.PSXCARE.com Supportforum Regler
                            Although the administrators and moderators of www.PSXCARE.com Supportforum will attempt to keep all objectionable messages off this forum, it is impossible for us to review all messages. All messages express the views of the author, and neither the owners of www.PSXCARE.com Supportforum, nor Jelsoft Enterprises Ltd. (developers of vBulletin) will be held responsible for the content of any message.

By agreeing to these rules, you warrant that you will not post any messages that are obscene, vulgar, sexually-oriented, hateful, threatening, or otherwise violative of any laws.

The owners of www.PSXCARE.com Supportforum reserve the right to remove, edit, move or close any thread for any reason.

Comment

http://forum.psxcare.com/support/misc.php?do=showrules

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X