Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur länge ska jag behöva vänta?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Hur länge ska jag behöva vänta?

    Beställde ett lödfritt Multi-X för lite mer 2 veckor sedan av er. Leveransen kom snabb och smärtfritt, däremot så fungerade det inte så jag kontaktade er och fick ett RMA-nummer.

    Skickade tillbaka det till er (stod för frakten själv)dagen därpå och förmodade att jag skulle få ett nytt inom några dagar.

    Nu är det 2 veckor sedan jag sände det "trasiga" tillbaka men sitter här fortfarande tomhänt.

    Därför slog jag en signal till er för att kolla om det var några problem.

    Som svar fick jag: "Killen som håller på med alla RMA har fullt upp och jag ser en hel hög framför mej så räkna med ca 2 veckor till".

    Läste era köpvillkor där det står följande:
    "Normalt får man en defekt vara utbytt eller reparerad omgående."
    "Vi sätter en ära i att i de fall då felet går att åtgärda i vår verkstad, utföra reparationen direkt medan du väntar!"

    Är det en "onormal" tid på året nu eller måste man åka upp till eran verkstad för att få ett nytt med detsamma?

    Om ni nu har så många returer att handskas med och inte hinner hålla era kunder nöjda... ring Polia.

  • #2
    December och Januari är ett par "extrema" månader, så det är omöjligt att hinna med alla serviceärenden osv på en dag.

    Men vad jag vet så hanterades alla returer igår, så din Killer borde vara utbytt nu.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

    Comment

    Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

    Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

    Registration Image Refresh Image
    Working...
    X