Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hemsidan

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hemsidan

Tycker att ni borde göra om eran hemsidan rejält, som den ser ut nu så blir allt bara rörigt, och extremt långa fula filnamn till sidorna, varför inte försöka organisera sidan lite mer så att det inte blir så grötigt? Skulle behövas ett lyft på den tycker jag!

<small>[ 16 July 2002, 15:47: Meddelandet redigerat av: jonnye ]</small>
    ----------
    //JonnyE

Håller med. Tätare uppdatering är oxå önskat. I alla fall mer än en gång i månaden...

Comment

Hemsidan uppdateras oftast flera gånger om dagen, men det är ju inte säkert att det är något som just du tittar på som uppdaterats...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nä, så kan det ju vara.
        Vet bara att saker som stått på er hemsida inte alls stämmer överens om man ringer eller mailar er. Som tex chipstatus när nu det var aktuellt...

Comment

Hansi: jo men ja menade bara inte uppdateringarna, utan oxå layouten skulle behöva ett rejält lyft, kan göra det lättare för användaren som kommer till sidan att navigera sig t.ex, en meny till vänster som sköter alla sektioner på sidan m.m och inte allt bara ihopgrötat =) men även uppdatera oftare som ktd säger, detta är inte för att va taskig utan för att komma med ideer om hur sidan kan förbättras
          ----------
          //JonnyE

Comment

En sådan version är på gång. Faktum är att två versioner är på gång, en version med meny på sidan men med samma webshopp som nu. Samt en med ny webshopmotor.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

okaj, det ska bli intressant att se =)
              ----------
              //JonnyE

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X