Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vill ha svar...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Som regel så är det såhär (speciellt om man är företagare)

Har man skitit i det blå skåpet så hjälper det sällan att gå tillbaka och röra om i skiten, då luktar det bara mer. Om man istället går därifrån och stolt erkänner att man skitit, tillsammans med en viss (gärna hemlig) kompensation till skåpets ägare, så är det inte så många som upptäcker fadäsen...

MVH

Stefan

Comment

Som det är nu så verkar det som att psxcare närmast gått fram som en elvisp i ovan nämnda skåp, så det är nog tyvärr inte ens blått längre

Comment

Om ni nu tycker att psxcare är skit och klagar på psxcare, vad gör ni då på detta forum??? gå till de billigare butikernas forum då, jag kan visa vägen -------------------->
        Bättre en apa i munnen än en i trädet

Comment

En fråga bara.... Tror de som klagar att människan är felfri?? tror knappast det. kolla så ni ser ut för fan, skärp er och ta med erat blåa skåp till soptippen där ni hör hemma... Tror knappast att någon på psxcare tvingat dit kunder med pistolhot...man har ett eget val som kund och i mitt fall väljer jag psxcare, vilket jag tror många andra människor gör som har förståelse för att fel kan inträffa... nej nu är det slutdisskuterat...
          Ha en bra dag
          Bättre en apa i munnen än en i trädet

Comment

Det här ärendet är avklarat sedan månader tillbaka, så jag stänger tråden. Det går bra att öppna en egen tråd ifall någon har något konkret att tillägga.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X