Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kampanj - samla ihop 5 konsoller så hämtar och lämnar vi hemma hos dig!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kampanj - samla ihop 5 konsoller så hämtar och lämnar vi hemma hos dig!

Om du har svårt att komma till vår butik, men har möjlighet att övertala några kompisar att få sina XBOX, PS2 eller Gamecube chippade...så kan vi hämta upp dom hemma hos dig och köra hem dom till dig när dom är färdigchippade.

Tyvärr kan vi inte ge vår vanliga mängdrabatt, men vi kan i gengäld komma överens om en tidpunkt för hämtning/leverans utanför våra ordinarie öppettider.

Om vi skall hämta/lämna i Nacka / Värmdö området räcker det med att du samlar ihop tre konsoller då jag ändå åker den vägen dagligen.

Maila psxcare@netcare.se så ringer någon upp och bestämmer en tid.

Förbered en lapp för varje konsoll där det står

Ägarens namn

Ägarens mobilnummer

Serienummer

Vilket chip/hårddisk som skall monteras
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Haha antar att detta enbart gäller stockholm =D Annars kan de bli mkt åka Hansi! =D
    Last edited by Ztoned; 2006-04-24, 17:33.

Comment

Kan ju alltid skicka UPS eller så...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av palcola
        Jag finns 08 o min xbox 360 har blev red ring of death vad ska jag gÖra? Vad kostar om du flash o chippar min xbox 360?
        enkelt, du ringer Microsoft och begär reparation, om du har garanti kvar, om inte så kommer du förbi butiken så får vi kolla vad det är för felkod, och då ev. laga den åt dig (detta går på 1000:-) att flasha en 360 går på 400:- (om det inte är nya liteon, då går det på 700:-)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X