Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nu är vi med på tv igen...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Såg dig på reprisen Hansi
    Du har räddat min Xbox från dom onda demonerna på Microsoft.
    Jag är dig evigt tacksam =)

Comment

Har någon hittat en tv-ripp? Missade båda tillfällena ;P
      Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Och jag fick äntligen igång parabolprylarna igen och rattade in tv400, satte dreamboxens timer på att spela in...sedan fick jag för mig att leka lite med dreamboxen och bytte "image" till något modernare, glömde att ställa in timern igen...aargh.

Nåja, tv400 lovade att jag skulle få en kopia av avsnittet på dvd.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Lägger du upp den då eller så olaglig vill du inte va? :P
          Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

De e väl inte olagligt?

Comment

Jo, om jag inte får tillstånd från den som äger rättigheterna till avsnittet av extraliv
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men man kan ju inte göra nånting åt att "någon" råkar lägga upp den på TPB.... Nu syftar jag ju förtås inte på dig, Hansi.....
                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Nu fick jag iaf in en av repriserna i dreamboxen :-)

Jag får väl helt enkelt ansöka om att få lägga upp avsnittet för nerladdning till de som är intresserade. Kanske med alla spelrecensioner bortklippta då.

Comment

De kommersiella reklamkanalerna borde ju kunna lägga in en reklam snutt i början och
                    i slutet å lägga ut det som torrent eller så, finns ju pengar att tjäna för dem

Comment

hur går det?

Comment

är oxå grymt sugen på detta avsnitt men naturligtvis finns de inte att hitta nånstans
                        Hejsan hoppsan !

Comment

Original inlägg av snokendrutt
                          De kommersiella reklamkanalerna borde ju kunna lägga in en reklam snutt i början och
                          i slutet å lägga ut det som torrent eller så, finns ju pengar att tjäna för dem
                          Sen när man kollat klart kan man ladda ner spelen som torrent direkt! Bra reklam! (om de lägger ut på PB t ex.)
                          ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

Original inlägg av willmans
                            Sen när man kollat klart kan man ladda ner spelen som torrent direkt! Bra reklam! (om de lägger ut på PB t ex.)
                            Det skulle nog kunna slå igenom!
                            "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                            Maxtor D-Max 200gig
                            v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

okej, är det någon som vet om det kommer en "online kopia" snart? är totalsugen på att se de^^
                              PS2 med förmodat Messiah 2 chip.

jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...

Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
                              inte att glömma FF serien ^^
                              Övrigt:
                              Xtag: fetalist

Comment

Blir det någon "online-kopia" i år?
                                ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X