Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Brukar inte vara så mycket tjöt där nuförtiden, troligen för att jag inte sitter och kollar om det skrivits något speciellt ofta...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
nån som vet varför inte min psp tar alla iso o cso filer när man lägger den i iso mappen på duo stick i psp ?? jag har firm 3.71 firm den e flashad här. vad kan vara fel ?? en del spel bara blir svart efter psps loggen ??
Gott folk är det inte dags för att kasta in lite ppl på IRC så det händer nåt ... Kunde vara kul om en del av de mest aktiva i forumet gick in där så man kunde snacka lite shit ... Och vilken serv bör man gå in på qnet eller efnet ... EfNet är huvudserv vad jag förstår ... Hänger då där nu och ska försöka öda tid där framöver med ... Saknar den gamla goda tiden
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Ja, gå in på irc efnet kanal #xbins, skriv !list och följ instruktionerna...
Eller så googlar du lite på xbins ftp, det skall finnas ett program som gör det där mer automatiskt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
det var många år sen jag var på mIRC.
samt var även med på den tiden då mIRC slog igenom.
så finns det ingen server för ps3 spel etc ?
Det finns mängder av servrar för allt möjligt, sen finns det kanaler som också handlar om allt möjligt, en server kan t.ex. ha tusentals kanaler, någon av dom handlar förmodligen om ps3 eller något åt det hållet på vissa servrar/nätverk
hoppats du kunde hjälpa mig som vi prata om i går...
hoppats springa in på dig på mirc under dagen men vet inte om du varit där
för vet ej om du heter samma, kolla din PM så kanske vi kan ses på IRC imorron ??
Comment