Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 camera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 camera

tja! jag vill göra filmer på xbox 360, men jag vet inte hur man gör. jag vill göra typ montage på spel(call of duty modern warfare 2) och vill få över filmen till data(mac) , vilken utrustning behöver jag för att göra filmen, och vilken utrustning behöver jag för att föra över filmen , och var finns den?!

Original inlägg av hxdox Visa Inlägg
    tja! jag vill göra filmer på xbox 360, men jag vet inte hur man gör. jag vill göra typ montage på spel(call of duty modern warfare 2) och vill få över filmen till data(mac) , vilken utrustning behöver jag för att göra filmen, och vilken utrustning behöver jag för att föra över filmen , och var finns den?!
    Det du vill ha är ngn form av video grabber, en produkt som kopierar signalerna som sänds från konsollen till TV'n och sedan omvandlar det till en video fil på datorn...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

aa det e precis en sån där sak jag behöver vet du var dem finns???? å vad kostar dem???

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X