ja har tänkt köpa ett X2.2 LITE till min v1.4 box. men ja måste flasha om chippet eftersom det levereras med X2 4977 BIOS och ja måste ha Evo-X M7. frågan är måste boxen starta med fungerande BIOS för att man ska kunna flasha? om den inte måste d hur ska jag göra? starta me SD 3.6 i driven å sen byta t BIOS skivan? tacksam för snabba svar
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
flasha X2.2 LITE?
Collapse
X
-
Om du köper chipet av PSXCARE så fixar dom så att du får rätt bios i från början. Läs mer i deras webbshop....
Om du inte handlar av dom så kommer nog chipet att levereras med Cromewell bios, då ska man tydligen bränna ut bioset på en CD/DVD så grejas det med automatik.
Jag vet inte exakt hur det funkar men det kan nån annan säkert förklara för oss....The mind is like a parachute - it only works if it's open...
- Citat
- Flag
-
Är chipet köpt av oss kan vi flasha om det mot returporto åt dig, annars för 200:- + porto.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment