Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hansi Någon Hjälp!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hansi Någon Hjälp!!

Jag villde flasha min xbox med ett nytt bios ( EVOX M7) när den var på hälften så stängde min brosa av den av misstag så nu när jag öppnar den med den vanlinga knappen rebootar den 3 ggr och börjar blinka GRÖNT - RÖTT.. Vad ska jag göra är den sönder ?..HJÄLP Och Den CDROMEN öppnas inte men tryckte ett antal ggr och fick ut den och satte in Superdisc 3.5 och stänge och öppna men inget hände.. HJÄLP HJÄLP

JAG HAR LÄST VAD DEM BETYDER ALLTSÅ FÄRGERNA MEN STÅR INGET SÅNT..

Mvh Nikko

Hur är din xbox modifierad?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

.

Flashad bara.

Comment

Den måste flashas igen.

Om det var vi som flashade den första gången så kostar det 700:-, annars 1000:-

Det är betydligt jobbigare att flasha en xbox som inte startar än att flasha en som fungerar...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Alternativ 1.
          Hansi fall jag köper Alladin Advance v3 256K XBOX chip från er och löder in det och sätter in ett BIOS på 256K från Superdisc 3.6 funkar allt OK?

Alternativ 2.
          Och även en polare till mig kan ge sin gammla HDD full med allt som min har kommer det funka eller ska jag göra alternativ 1?
          Last edited by Nikko; 2003-10-07, 20:57.

Comment

Originally posted by Nikko
            Alternativ 1.
            Hansi fall jag köper Alladin Advance v3 256K XBOX chip från er och löder in det och sätter in ett BIOS på 256K från Superdisc 3.6 funkar allt OK?

Alternativ 2.
            Och även en polare till mig kan ge sin gammla HDD full med allt som min har kommer det funka eller ska jag göra alternativ 1?
            Ja, du kan montera ett Alladinchip om du vill. Du kan få det till rabatterat pris, maila psxcare@netcare.se.

Hårddisken har ingenting med det här att göra.

Comment

Hansi..

Fall jag redan har ett chip Tex. Apple-X PRO elr Alladin Advance v3 vad kostar det för er att montera något av dem chippen OBS fall ni nu moddar Apple-X Pro ? BLIR DE NÅGON RABBAT EFTERSOM JAG MODDA DEN HOSS ER TIDIGARE

Mvh Nikko

Ska även skicka ett @E-mail så för rabbat pris på Alladin chippet

Comment

Ja, du kan få lite rabatt. C:a 350:- får du betala för att få chippet monterat.

Comment

Löder ni även in Apple-X Pro ?.. För det priset ? 350?

Comment

Originally posted by Nikko
                    Löder ni även in Apple-X Pro ?.. För det priset ? 350?
                    Visst kan vi göra det, men du får INGEN support för chippets funktion då det är ett chip vi inte säljer.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X