Har just installerat ett 2.2 lite plus och har bränt bios på en CD-RW. Men den vill bara inte känna av skivan när jag sätter i den. Vad finns det att göra då?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem att känna av bios skivan
Collapse
X
-
Vad har du för dvd-läsare i din xbox?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Jag har iofs kört en CD-R på en Thompson för ett dygn sedan.. men jag kanske hade flyt att det funkade....
I vilket fall som helst, glöm inte bort att lägga med en "dummy" fil på sivan. Gärna en som är 160mb eller större, det blir lite lättare för xboxen att läsa bios filen då.The mind is like a parachute - it only works if it's open...
- Citat
- Flag
Comment
-
Då är du nog den enda som har en magisk Thompson... :-)Originally posted by BullHead
Jag har iofs kört en CD-R på en Thompson för ett dygn sedan.. men jag kanske hade flyt att det funkade....
I vilket fall som helst, glöm inte bort att lägga med en "dummy" fil på sivan. Gärna en som är 160mb eller större, det blir lite lättare för xboxen att läsa bios filen då.
- Citat
- Flag
Comment
-
Har Sony CD-RW 650 Meg. Har köpt skivor för 200 nu(gick bara att köpa 5 pack på de där 650 megarna
)Kan det verkligen vara märket på skivan som är skillnaden. Det låter lite otroligt tycker jag.
Banned:
Annonserat försäljning av brända spel.
- Citat
- Flag
Comment

Comment