Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

superdisc till open bios (tror pc bioxx)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• superdisc till open bios (tror pc bioxx)

Hej!

Köpte en xbox med "open bios, färdig för evox" för ungeför ett år sen. Vad jag har listat ut genom det här forumet så sitter det antagligen ett pc bioxx chip i den.

Det enda jag är intresserad av är att kunna spela säkerhetskopior men detta fungerar inte med flera nya spel, tex nba street, star wars academy.

Jag har vidare listat ut, trots mitt grova handikapp vad gäller elektronik, att jag antagligen behöver uppgradera xboxens bios.

Har fått tag i en superdisk och undrar nu om jag kan använda mig av den till det chip jag har utan att öppna boxen, vilket antagligen skulle leda till en katastrof. Har inte ens sådan nycklar som behövs.

Är det bara att sätta in suoerdiscen och tuta och köra eller måste jag gå tillväga på något annat sätt?

Tack på förhand, Nikodemus

Jag tror att det chippet endast går att flasha om via dess parallellport, man måste ha något program till pc:n för det då också såklart. Vi har aldrig sålt chippet, så det är inte 100% att det jag säger stämmer såklart...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

tack

tack för uppmärksamheten hansi fastän jag var för snål för att köpa från er från början... snålhet straffar sig

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X