Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fel vid flashning!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fel vid flashning!

Tjena!

Jag laddade ner filen Xecuter2.4979_REPACK och flashade mitt chip med den, allt gick bra under flashningen men när jag sen startade om mitt Xbox så blinkar bara lampan grönt/rött... där står inget felmeddelande..

UPPDATERAT!!
    När jag trycker på Power-knappen så försöker Xboxen först starta upp två gånger, den tredje gången går den igång och det är då som lampan blinkar grönt/rött fortfarande inget felmeddelande...
    UPPDATERAT!!

Hur ska jag lösa detta? Den vill inte läsa några skivor när jag har chippet på, stänger jag av det så funkar boxen som vanligt..

Kan jag ordna detta själv på nåt sätt eller måste jag få den reparerad nånstans?

Snälla hjälp!!

MVH
    Fry
    Last edited by Fry; 2003-11-21, 02:19.

Det går inte att svara på din fråga om du inte talar om vad det är för chip/modifiering du har.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har ett Xecuter 2.2

Comment

Om du har ett X2.2 PRO kan du flasha om det själv via parallelporten på datorn.

Comment

X-ecuter 2 pro kan du flasha om själv via parallellporten.

X-ecuter 2 lite kan vi flasha om åt dig.

Exakt hur du bör göra beror på om boxen är modifierad av oss och har obrutet garantisigill, isåfall måste du skicka in hela boxen för att inte bryta garantin.

Det kostar dig endast frakostnaden hit + 210:- returfrakt om boxen är köpt här. Om du skickar hela boxen men det inte är vi som monterat chipet kostar det dig frakten hit + 500:- + 210:- returfrakt.

Om du kan ta loss chippet (det går att ta loss utan att löda) och skickar hit så kan du skicka med 20:- för returfrakten om du köpt chippet av oss, annars kostar det 270:- inkl returfrakt
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Finns inte andra alternativ?

Jag har ett x-ecuter 2 Lite som jag sumpat.

Om man nu kan ta loss chippet, kan man inte köpa ett färdigflashat chip direkt från er?

Om inte, är det nån som vet vad chippet heter, i så fall skulle jag vilja försöka köpa ett till chip och skicka in båda till er så man har ett i reserv om det händer igen?

MVH
            JHGBaouns

Comment

Re: Finns inte andra alternativ?

Originally posted by JHGBaouns
              Jag har ett x-ecuter 2 Lite som jag sumpat.

Om man nu kan ta loss chippet, kan man inte köpa ett färdigflashat chip direkt från er?

Om inte, är det nån som vet vad chippet heter, i så fall skulle jag vilja försöka köpa ett till chip och skicka in båda till er så man har ett i reserv om det händer igen?

MVH
              JHGBaouns
              Maila psxcare@netcare.se så kan jag hjälpa dig.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X