Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Hej, jag har precis moddat min xbox med ett Alladin chip som det fanns ngn BIOS på (vet ej vilken) och bytat till en större HD... men om jag försöker starta upp utan att aktivera chipet får jag error 13 men det funkar bra om chippet aktiveras... tips?
Hej, jag har precis moddat min xbox med ett Alladin chip som det fanns ngn BIOS på (vet ej vilken) och bytat till en större HD... men om jag försöker starta upp utan att aktivera chipet får jag error 13 men det funkar bra om chippet aktiveras... tips?
Du måste låsa hårddisken först innan du kan stänga av chippet
Nu kommer jag framstå som den största n00ben som någonsin beträtt detta forum, men jag undrar hur man kollar vilken version man har på sitt X-Ecuter 2... Jag moddade min låda i våras och kommer inte ihåg om killen som gjorde det sa något. Men allt funkar och så, bara kul och veta vad man har i lådan. Har en 160 Gb hårddisk om det är till någon hjälp. Hittar ingenting i menyerna. Tacksam för svar.
Var längesedan jag kollade men om du går in i evox.ini om du har evolutionX som dashboard så kan du leta där och någonstans ska det stå en jävla massa siffror...Dessa är biosets id nummer typ, Och någonstans där ska det stå vilket nuvarande bios är... Det är bara och leta på...Om du överhuvud taget kan engelska så kommer du hitta det...Iaf så småningom
Comment