Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Formattera "hela" disken med Evox M7?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Formattera "hela" disken med Evox M7?

Tjo, har en flashad box, 1.5 med Evox M7.

Undrar om nån vet hur jag gör för att kunne utnyttja hela min 160Gb disk, måste jag byta bios eller går det att formattera in på nåt sätt i nån annan enhet än F?

Enklast är att byta BIOS till x-ecuter 2 4980.67 och formattera G: så får du c:a 20GB på G.

Eller gör backup på F och flasha x-ecuter 2 4980.06, formattera om F så får du 20GB mer på F än du hade innan.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Bengan75
      Tjo, har en flashad box, 1.5 med Evox M7.

Undrar om nån vet hur jag gör för att kunne utnyttja hela min 160Gb disk, måste jag byta bios eller går det att formattera in på nåt sätt i nån annan enhet än F?
      Hej,hur vet du att du har en version 1.5 XBox?Jag har 2 nya (julas) men vet ej om dom är 1.4 eller 1.5,vore kul att veta bara vad man har.

Comment

Original inlägg av Nijo
        Hej,hur vet du att du har en version 1.5 XBox?Jag har 2 nya (julas) men vet ej om dom är 1.4 eller 1.5,vore kul att veta bara vad man har.
        Tja, vi kom fram till det då den var tillverkat 17/10-03 tror jag det var.

Comment

Tja, vi kom fram till det då den var tillverkat 17/10-03 tror jag det var.
          Ungefär samma datum som mig,tror närmare att vi har 1.4 versioner men inte riktigt säker.

Comment

Baserat på infon som finns på xbox-scene.com är det 1.5, har jämfört med boxar som är 1.4 garanterat och det är inte samma som min

Comment

Baserat på infon som finns på xbox-scene.com är det 1.5, har jämfört med boxar som är 1.4 garanterat och det är inte samma som min
              Okej,trodde inte att 1.5 kommit hit än.

Comment

Jorå, efter El-gigantens 1595:- så har det nog gått åt några boxar..

Comment

Jorå, efter El-gigantens 1595:- så har det nog gått åt några boxar..
                  Jamen jag har köpt en från EL Giganten 2004-01-27 & den e tillverkad 2003-11-18 & det e en 1.4,vore ju konstigt att din e tillverkad 2003-10 & är en 1.5!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X