Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FLashingen funkade inte.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FLashingen funkade inte.

Tja!

Flashade om mitt xbox till:

EvoX D.6 EjectFix - ALL XBOX - 1024K.bin

Men nu startar det inte..

Jag har ett cameleon chip som jag stoppade i utan att bygla det osv så det e som det var när jag köpte det..

Frågan är ifall jag ska bygla om det till 1024 vilket jag tro jag ska för då ska det hoppa igång eftersom jag kört på 256 innan..

Det borde vara lösningen på det.. Men annars så vet jag inte riktigt hur jag ska bära mig åt.

När jag menar att det inte startar så blinkar det rött & grönt efter 3 försök att starta..

Din box är för ny för att fungera med evo-x D6, laddade du ner det från tekniska museets ftp-server? :-)

Starta boxen med ett annat chip, byt chip med strömmen fortfarande på, flasha in x-ecuter 2 4980. Eller skicka chippet till mig så fixar jag det för 200:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Din box är för ny för att fungera med evo-x D6, laddade du ner det från tekniska museets ftp-server? :-)

Starta boxen med ett annat chip, byt chip med strömmen fortfarande på, flasha in x-ecuter 2 4980. Eller skicka chippet till mig så fixar jag det för 200:-
      Jo Jag försöker starta det med ett annat chip med det är kontakt fel så jag sitter här å försöker å försöker.. Om jag så ska sitta hela natten..

Och nej... Jag hade den biosen på xboxet.. :>

Comment

Såja.. Efter lite tid med annat så fixade jag mitt xbox så nu funkar det igen med 4979.06!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X