Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur gå till väga? - flasha Xboxen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur gå till väga? - flasha Xboxen

Jag har sökt men inte hittat det jag letar efter. Jag skulle vilja flasha min burk med senaste biosen (Xecuter2.4981) men vet inte hur jag ska göra riktigt. Jag har ett Executer Pro 2.0. Jag antar att jag ska dra över flashen till boxen (spelar det någon roll vart jag lägger den?) och sedan använda den innbyggda flashfunktionen, men är det något mer man ska göra? Det finns ju en massa switchar, hur ska man ha dessa? http://www.xbox-scene.com/modchips/x..._switches.html
    Tacksam för hjälp

Ställ chippet i "1MB Mode" när du flashar.

Kopiera in bioset i c:\bios

starta om boxen

Välj flash bios i evo-x
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Ställ chippet i "1MB Mode" när du flashar.

Kopiera in bioset i c:\bios

starta om boxen

Välj flash bios i evo-x
      Ok, tackar och bockar! En snabb fråga till: behöver jag göra om bioset till 1mb eller fixar boxen det själv?

Comment

Det fixar boxen själv om du har hyffsat ny evo-x dashboard.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X