Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Klantarsle behöver hjälp med bios, tror jag.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Klantarsle behöver hjälp med bios, tror jag.

Jag fick för mig att jag skulle byta bios i min xbox pga av att jag hade krånglat med ftp i evigheter, men fan vad jag fick ångra de.

Efter att jag hade flashat så startar xboxen upp med en Microsoftlogga istället för XECUTER2 loggan, efter kommer en grön sörja där endast joysticken ger ifrån sig en massa ljud vid olika knapptryck, inget mer händer.

HJÄLP vad är de som har hänt ????????????
    Vad kan jag göra ?

Evigt tacksam för svar.

Bytat från vilken till vilken bios & vad för chip har du??
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
      Bytat från vilken till vilken bios & vad för chip har du??
      Jag är riktigt kass på de här med Xbox, så jag vet bara att de stod XECUTER2 när jag startade upp Xboxen, mycke mer än så vet jag inte sorry.

Ska jag öppna xboxen o titta eller kan man se den info du söker på annat sätt ?

Comment

att det stod XECUTER2 var att du hade ett X2_bios av ngt slag kanske ett gammalt tex 4981.06 det nyaste är 4983.06, du får öppna boxen för att kolla om du har ett chip el om det är Tsop (orginalbioset) som är flashat.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
          att det stod XECUTER2 var att du hade ett X2_bios av ngt slag kanske ett gammalt tex 4981.06 det nyaste är 4983.06, du får öppna boxen för att kolla om du har ett chip el om det är Tsop (orginalbioset) som är flashat.
          Ska öppna den, måste köpa såna skruvmejslar bara.
          Kommer tillbaka snart med mer info.

Comment

jag har tsop..hur gör man dåe??

Comment

ja det undrar jag oxå?? hur gör man då?
              bring it on.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X