Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

jag har problem med flashing

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jag har problem med flashing

hej har precis installerat mitt xenium xhip med lödfri adapter och den funkar kanon. men när jag ska flasha från en cd står det "bios is not properly sized".vad menas med det? har följt guider hur man ska bränna. tog hem nyaste evolution x och brände.

undrar också om man kan föra över filer mellan datan och xboxet utan nåt bios?

Det brukar vara problem att läsa skivan när man får det felet, prova en annan skiva.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok tack. tror du platinum funkar?

Comment

cd-r brukar vara ett dåligt val, men det beror ju på vilken dvd-läsare du har.
        http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=70

Men jag såg i en annan tråd att du lyckades läsa in bioset, välj "flash bios" då bara...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag har nu lyckats men jag undrar en sak till. jag har laddat ner superdisk 3.7 lite och undrar hur man ska installera den? finns det nån guide nånstans?

Comment

För mer information angående superdisc så rekomenderar jag varmt: SuperDisc Forums
            XBox | Xenium 2M Ice | 160gb

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X