Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatera bioset

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uppdatera bioset

Undrar om uppdateringar av bios. har letat lite i forumet men hittade inte riktigt det jag sökte efter.
    Har ett xbox som är flashat (altso utan chip) och tänkte uppdatera lite, den flashades för typ 1,5 år sen eller så så allt är gammalt typ. hur man får in program och så vet jag men är lite mer rädd om bios, kan ju strula lite.
    Vilket bios är det jag ska tanka hem då? och när jag ska föra över det, är det bara att lägga in i Bios på C partitionen då?

Asså du har ett flashat orginalbioset (TSOP) det är lite mer avancerat att göra skall nog utföras av ngn som kan det där annars är det X2 4983 & M8 som är det senaste.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

hmm..misstänkte att det skulle vara lite svårare än med chip..nåja..då får jag väll låta bli tror jag och vänta till de nya spelen inte funkar med detta bioset längre, då får jag väll punga ut med lite stålar och låta någon flasha det igen.
      tack för det snabba svaret ^^

Comment

Hansi kan ju fixa det till dig om inget annat
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ja, men jag är en fattig student och att skicka gigantiska paket från umeå ingår inte i min budget..tyvärr ^^* framförallt inte nu när det finns så fina titlar som fable, halo2 etc som knackar på dörren och vill bli köpta :P

Comment

Original inlägg av Gravion
            ja, men jag är en fattig student och att skicka gigantiska paket från umeå ingår inte i min budget..tyvärr ^^* framförallt inte nu när det finns så fina titlar som fable, halo2 etc som knackar på dörren och vill bli köpta :P
            Chippa och släng i en större hd i din xbox. Tänk vad mycket pengar du kommer att spara på att slippa KÖPA spel sen....
            sockan.se
            xbox v1.3
            Black jewel
            Silent Modd

Comment

Slipper man köpa spel bara för att man köper en större HD??????
              Hmm visste inte att dom följde med en NY hd får man själv välja villka spel man vill ha?

Comment

Ja fan ja! visste du inte det, pege63???

Killen fattar nog ska du se...
                sockan.se
                xbox v1.3
                Black jewel
                Silent Modd

Comment

oj, helt fantastiskt, HDs är altso sprängfyllda med fina spel när man köper dom
                  och det ser ju så otroligt fint ut när man har en HD stående i hyllan i stället för alla sina spelförpackningar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X