Vad är det för skillnad mellan x2 4983 67 256k & x2 4983 06 256k ? Vilken ska man använda...? Jag har ett Aladdin Live chip... Är det sedan bara att lägga in biosen på c: i xboxen och be "Evodash" att flasha bios? Man kunde väl inte flasha direkt från cdrw va, genom att hålla inne knappen i 3sek??
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
x2 4983 67 256k ?
Collapse
X
-
Original inlägg av uttaOm man råkar flasha fel och Xboxen vägrar starta igen..vad tar man sig till då?!
Hehe skaffa SmartXX så kan du flasha från datorn
|| Xbox 1.6 ||
|| SmartXX ||
|| Evo X ||
|| Orginal HD ||
Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..
- Citat
- Flag
Comment
-
Koppla ihop pc och xbox med nätverkskabel
Ställ in lämpliga ip-adresser i pc:n och chippets inställningar
Surfa in till chippet http://xboxens.ip.adress.här
Resten ger sig när du ser vad du får upp på skärmen.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av patnorthHur flashar jag från datorn, jag har ett smartxx-chip och vill flasha om Bios!
Gå in på tillverkarens hemsida och ryck på downloads och ladda sen ner deras egen flasher.. eller gör som hansi skrev. Jag har bara testat med det sättet jag sa och det fungerade bra..
MVH bose|| Xbox 1.6 ||
|| SmartXX ||
|| Evo X ||
|| Orginal HD ||
Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..
- Citat
- Flag
Comment

Comment