Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med flashning av Xecuter 2.1 lite

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp med flashning av Xecuter 2.1 lite

Hej!
    Det börjar vara dryga året sen jag uppdaterade mitt bios så det börjar kanske vara dax. Kommer dock inte riktigt ihåg hur jag gjorde sist.
    Vilket bios ska jag ladda hem? Vilket är det senaste samt stabilaste?
    Sen är det bara att föra över bioset till C:\bios. Låsa upp lås switchen på framsidan samt köra flashbios i setupen, eller?

Tack på förhand

Japp ladda hem 4983
    packa upp rätt bios .06 om du bara har en F: part .67 om du även har en G: part.
    FTPa över till Xbox C:\Bios

Om du flashar via "system utils flash bios" spelar det ingen roll vilken storlek du väljer då den flashern "automatiskt" ser till att en 256K bios flashas in till ett 1024k chip.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
      Japp ladda hem 4983
      packa upp rätt bios .06 om du bara har en F: part .67 om du även har en G: part.
      Hur är det om jag inte har nån av partitionerna F: eller G:? Jag har orginal hdn och sparar alla mina grejer på E:.
      xbox v1.1, x2.1 lite, samsung dvd, orginal hd

Comment

Då ska du köra med .06

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X