Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradera O chippad X-box (BIOS - EVO X)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uppgradera O chippad X-box (BIOS - EVO X)

Jag har en flashad X-box med Xecuter 2 Bios 4976.06 och 160gb HD

Jag skulle villja veta hur man ska gå till väga för att flasha den och hur man uppgraderar alla program från superdisk.

Jag har sett guider på eran sida som beskriver hur man gör från början men hur gör man om det redan är fixat, vad är annorlunda?

1.Du skall uppdatera till ett X2 4983.06 bios som är det senaste.

2. Du uppdaterar genom att hämta hem senaste Apps tex XBMC, ta bort allt i katalogen F:\Apps\Xbmc om det är nu där du har den.
    Kopiera in allt i den senaste XBMC filen i XBMC katalogen, ta bort allt i E:\ Tdata, Udata (0face008), gå in på MSdash ta bort i minnet allt som har med just XBMC att göra, boota om gå in på XBMC i din meny & det skall nu funka, gå in på inställningar & gör dom till dina egna. klart
    Last edited by pege63; 2005-01-11, 12:11.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Varför ska du överhuvudtaget byta bios?
      Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X