Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Unsupported kernel!!??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Unsupported kernel!!??

Hej jag har just satt i min 160GB:are och mitt SmartXXchip i min schyssta box.

Problem!

1. Tog hem E8_16, enda officiella relasen för 1.6.

2. Nu måste jag patcha den i EVTool eller XBTool för att kunna använda alla 160 gigen...

Men...med senaste (den på xbins) EVTool och mitt nya BIOS (bygger väl på 5838?) får jag "Unsupported kernel: blabla5838blabla" typ...

Varför detta?...Hur ska jag göra? Har testat med XBTools men då gick det inte ens att öppna BIOSet, fick nåt felmeddelande...

Tack på förhand!

Du skall använda m8plus
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, ska testa det! Men varför? Trodde det var en variant av E8_16 för Xbox v1.6b...?

Inte för att jag tvivlar på ditt ord, men det vore kul att veta hur det ligger till

Tack på förhand!

Comment

E8 finns det inget som heter :-)

Jag har för mig att senaste versionen av EVTOOL *ENDAST* fungerar med M8PLUS. För att patcha M8 måste du isåfall hitta näst senaste EVTOOL.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Heh! Jag menar ju M8 så klart

Ok, då förstår jag! Tack för det!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X