Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

olika X2 5032, i varsin bank på x2lite chip.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• olika X2 5032, i varsin bank på x2lite chip.

Hej.
    Jag skulle vilja köra x2 5032 med olika boot ordning på varsin bank i ett X2 chip. Är det genomförbart nu när man har en config-fil till bioset. man kan ju inte ha 2 olika config-filer.

Förslag??
    /Mr Walker - Xbox n00b

Ja det kan man nog om man sätter ihop två till en 1024k.bin fil man kan även köra utan config filen
    tetsa sätta ihop två binfiler med följande:
    copy /b xxx512k.bin + yyy512k.bin xy1024k.bin

där xxx & yyy är namnet på bioserna du döper bara om dom typ
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Men om man inte har nån config fil, så får väl båda versionerna samma boot-ordning?
      /Mr Walker - Xbox n00b

Comment

Bump
        /Mr Walker - Xbox n00b

Comment

"tänkte inte på det" är nog teamxecuters kommentar. Det verkar behövas någon form av tool för att ändra filnamnet på configfilen i bioset :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ja nåt sånt typ, synd ville ju ha XBMC som boot på ena och "orginaldash" på andra(men inte chippet avstängt).
            /Mr Walker - Xbox n00b

Comment

Du får väl använda något annat bios i en av bankerna då.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X