...gjort bort mej. Jag har en softmoddad xbox från Psxcare, jag har tagit bort bios och när ja skulle flasha så försökte jag flasha med ett executer 3 bios. Men när ja väljer bios så står d Unknown Flash! Halting och nu vet ja inte vad ja ska göra. Hjälp!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Jag har...
Collapse
X
-
Du får förklara från början vad du har i boxen och vad du gjort i boxen. Ena sekunden har du "softmod", andra har du ett x-ecuter 2 chip. Bestäm dig :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Har du flashat med ett flashbios/cromwellbios alltså?
Prova bränna och boota e-u-r-a-s-i-a generic flash disc från xbox download arean.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Montera ett chipLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
droppa in x:et hos er idag och fick sms från er samma dag att d va klares så ni har gjort d.
Tack för eran skönt snabba service. Dock så va snubben i disken lite sliten, visst e erat jobb skönt men du måste låta snubbarna lounga lite också. Syns imorron
- Citat
- Flag
Comment

Comment