Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FrÅga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FrÅga

hur ska jag göra för att få ut sån mycket går ur en 160gb disk
    ser att F: ligger på 128GB, men rEsten då?
    DUO2 / x2_4983_67

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7231
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ja visst, tänkte så jag också men får fel meddelande i EVtool när jag ska öppna bioset, går inte på 4983 eller M7 men på M8_16

Comment

Eftersom du har en .67 så kan du formattera G

Men jag hade lagt in en .06 version av bioset och formatterat om F
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

oki så om jag lägger in V.06 så får jag "full disk"
          men då kom jag på en till fråga, ska man hoppa över Format C-E-F?

Comment

Du behöver bara formattera f och/eller g

Comment

tack så mycket. och ta för all hjälp man får av er

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X