Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Satan i gatan!!!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Satan i gatan!!!!!

Tjena!

Lånade ut boxen till brosan. När jag fick tillbaks den så vill den inte starta . Den rebootar tre gånger och sen så börjar den att blinka rött/grönt. Han sa att han hade varit inne och pillat med Flash Bios och sedan stängt av den. Verkar som om han har raderat bioset. Kan varken starta på bank 1 elller bank 2. Nu undrar jag om jag kan fixa detta antingen via nätverkskabeln eller via en dvd skiva . Har en v1.1 med x2 lite chip"tror jag" Det står i allafall x2 lite på swithen. Tack på för hand.

HoMeR RoCkS

Så vitt jag vet så kan du inte göra annat än att byta chippet. Någon annan får rätta mig om jag har fel...
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

HotSwap prova det
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Så var det ja...
        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Ni får ursäkta men jag har ungefär en lika skarp hjärn som Homer, så jag har ingen aning om vad det e. Någon som skulle kunna förklara hur man gör för att Hotswappa.

HoMeR RoCkS

Comment

Original inlägg av Spy_Kob
            Ni får ursäkta men jag har ungefär en lika skarp hjärn som Homer, så jag har ingen aning om vad det e. Någon som skulle kunna förklara hur man gör för att Hotswappa.

HoMeR RoCkS
            Du behöver ett fungerande chip som du startar XBoxen på, när boxen har bootat upp byter du chip (hotswap) och flashar in ett BIOS.
            Ver 1.4 <> SmartXX v2
            LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
            IR-Mod<>XBMC

Comment

ska nu vara samma chipp alltså
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X