Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vilket bios?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• vilket bios?

hej vilket bios är bäst av dom hära 2
    1. x2_5035_v16plus_512k.bin
    2. M8plus_16.BIN
    finns de något bättre bios?
    mitt chip heter muppetx

Jag rekommenderar m8plus_16...
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Nä, Xecuter är lite vassare :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men M8 är lite mer... hemtrevligt?

Comment

suger rent ut sagt
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

vad är det för skillnad på biosen?

Comment

Ta bort den där fåniga länken ur din signatur
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av jåå Visa Inlägg
                vad är det för skillnad på biosen?
                Skillnaden är att x2 har live-skydd, men det tar 2 sekunder längre tid att starta i chippat läge . Dessutom så är x2 ett 512 kb bios, medans m8 är 256 kb, vet inte vad mupp-chippet stödjer riktigt...

Comment

det är 2x512kb bios på chippet..

Comment

Då kan du ha båda, gör om M8 256kb bios till ett 512kb bios
                    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

skulle byta bios till x2_5035_v16plus_512k.bin men först då hängde sig xboxet stapeln stog på samma ställe i 1 timme så ja stängde av skiten.. åså öppna ja boxen å byte bios bank åså starta ja skiten å då kom muppetx menyn upp åså skulle jaf flaxha in ett nytt bios å då tog ja x2_5035_v16plus_512k.bin åså kom de upp vilket bios bank ja ville ta, å de fans 4 så ja tog 1 så nu ha den ståt å försökt å lägga in ett bios i 10min.. va fan äre som ä fel?????

Comment

Dålig flasher i muppet? Prova med m8 och se om du får samma problem... Har du en 1.6?

Comment

de ä ju de att båda bankarna är likadan

Comment

använder du evoxdashen inbyggda flash?

Comment

näe först så använde jag Auto Installer Deluxe v3.10 åså hade ja gjort allt dom skrev att man skulle göra för å flasha om den.. sen så använde ja muppetx flash program..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X