vad är det för chip?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
vilket bios?
Collapse
X
-
OKI detta fick jag fram om detta chip "MuppetX är likvärdigt med tex. DuoX 2 eller Aladdin, detta innebär ett mycket enkelt chip som har de grundläggande funktionerna"
Prova om du har evoxdash att gå in på dess flash program, kolla om det funkar flasha därifrån då?
Ser att den har en spak man flyttar på är det där man väljer banker el finns det något flashskydd man måste stänga av?Last edited by pege63; 2006-11-19, 14:23."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
de ä ju de att de spelar ingen roll om ja byter biosbank de ända som händer är att ms dashboard startar..Original inlägg av pege63 Visa InläggOKI detta fick jag fram om detta chip "MuppetX är likvärdigt med tex. DuoX 2 eller Aladdin, detta innebär ett mycket enkelt chip som har de grundläggande funktionerna"
Prova om du har evoxdash att gå in på dess flash program, kolla om det funkar flasha därifrån då?
Ser att den har en spak man flyttar på är det där man väljer banker el finns det något flashskydd man måste stänga av?
- Citat
- Flag
Comment
-
jao de ä jag.. xcalibur videochip å Samsung ram.Original inlägg av rejjo Visa InläggOch återigen, är du säker på att du har en 1.6?
- Citat
- Flag
Comment

Comment