Jag kör X2 5035. Precis i början står det "Loading Config Live etc..." sen kommer flubbern. Precis innan flubbern sprakar det till i ljudet. Det märks knappt på TV-stereo, men på stärkaren är det desto tydligare. Detta uppstår bara med X2-bioset, inte EvoX M8+. Finns det nåt jag kan göra åt det hela? Har slagit av och på det mesta i både MS-dash och EvoX-dash.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sprak i ljud?
Collapse
X
-
Ändra i x2config.ini filen leta efter, sätt allt som har med flubber att göra på =0 tex i:
; display flubber anim
doStartupAnimation = 0
; do random flubber
randomFlubber = 0"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
-
om man vill ta bort flubber genom att byta bios formatera hdd`n eller?jag har duo x2
- Citat
- Flag
Comment
-
-
spelar ju ingen roll vilket chipp man har bar den tar 512kb bios filen ligger på E part i rooten skall man lägga den"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
-
-
funkar x2_5035_v16plus_512k.bin om man har 400gb?blir det nån g partition då eller? jag tänkte flasha till den kommer jag förlora all data som jag har på hårddisken?
- Citat
- Flag
Comment
-

Comment