Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha xbox!!!! HJÄLP :D

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flasha xbox!!!! HJÄLP :D

Tja jag vill flasha mitt Xbox villka filer behöver jag och villket spel?
    Länka filerna!!, vilken version behöver man? jag har 2003-09-05:MFG date
    Vad behöver man tänka på?. Länka gärna det som behövs!

OBS JAG HAR INGET CHIP. Jag vill flasha det i stället för ett chip

Original inlägg av 20lapp Visa Inlägg
    Tja jag vill flasha mitt Xbox villka filer behöver jag och villket spel?
    Länka filerna!!, vilken version behöver man? jag har 2003-09-05:MFG date
    Vad behöver man tänka på?. Länka gärna det som behövs!

OBS JAG HAR INGET CHIP. Jag vill flasha det i stället för ett chip
    prova läs faq eller swizzys trådar.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tror inte swizzy har några guider till antikboxen...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Börja med att ta reda på vilken av alla typer av dvd läsare du har i din 360, detta gör du enklast här:
        http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35327

Sen kikar du vad just den modellen spelare har för tillvägagångssätt för att läsa ut mjukvara, patcha o skriva tillbaka.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Börja med att ta reda på vilken av alla typer av dvd läsare du har i din 360, detta gör du enklast här:
          http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35327

Sen kikar du vad just den modellen spelare har för tillvägagångssätt för att läsa ut mjukvara, patcha o skriva tillbaka.
          om det är en 360 är den pre-release 2003 var den tillverkad, INTE 2005 som dom första 360 konsollerna jag sätt, det är nog en gammal XBOX, och nej, jag har ingen guide för hur man flashar en sådan, har inte heller testat det själv och har därför inga kunskaper i hur man ska utföra detta
          Last edited by Swizzy; 2010-01-13, 09:48. Anledning: Skrev fel, skrev "Gammal 360" när jag skulle skriva "Gammal XBOX" :$
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

med lite tur har han en samsung eller hitatchi i maskinen eller nyare3 om den varit inne på service

Forumet har guider för samtliga modeller.
            / Pendragon

Comment

Undrar om total vägran att läsa innantill vad en tråd handlar om under flera dagars tid är skäl nog för uppsägning :-)
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                Undrar om total vägran att läsa innantill vad en tråd handlar om under flera dagars tid är skäl nog för uppsägning :-)
                Det är ju du som lärt mig klicka på Nya inlägg länken *skratt*

Sorry nu ser jag att det handlar om en gammelbox o inte en 360
                Skyller på att jag varit förkyld o att det vattnats i svidit i ögonen *ler*

Ps. Slavar kan inte varslas/sparkas de måste säljas *garvar*
                / Pendragon

Comment

Ps. Slavar kan inte varslas/sparkas de måste säljas *garvar*
                  Fuck then i am fucked....

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                    Fuck then i am fucked....
                    Properly fucked *lol*
                    Snatch Dov.Vs Hare gets fucked crsing: http://www.youtube.com/watch?v=D-0_sL5AAVQ
                    / Pendragon

Comment

Properly fucked *lol*
                      Snatch Dov.Vs Hare gets fucked crsing: http://www.youtube.com/watch?v=D-0_sL5AAVQ
                      ? xD

Comment

Properly fucked *lol*
                        vad är den där youtube klippet om hundar? :S vad holler dom på med :/ xD

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X