Vi kommer nog testa nu på tisdag.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sharp 8mbit TSOP
Collapse
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av pege63:
<strong>Nå Hansi hur gick testerna?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vi blev övermannade av alla kunder som kom in och ville få sina xboxar moddade igår. Jag får sitta på söndag med det där tror jag...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment