Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bios flashning ver1.1

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bios flashning ver1.1

Hej Alla

Jag har en ver1 xbox som jag lödde in ett enigmha 29trådars och sedan flaschade jag onboard bios.
    Sedan lödde jag bort enigmha chippet och kör med Evox 2.3 bios

Kan man göra desamma på en ver1.1?
    Vad krävs för att flscha onbord bios på ver1.1

Supernisse

29 trådars "homebrew", dvs t.ex. en 29F020, 29F040, 29F080 eller annan kompatibel eprom/flash med minst 256K och t.ex. EVO-X D.6 eject fix BIOS på det chipet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej Hansi

Går det att montera in Enigmah på samma sätt som på en ver1.0.
      Och sedan flascha Tsop med evox D6

Supertor

Comment

Nej
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Var kan jag köpa det chippet du rekomenderar?

Supernisse

Comment

Var kan jag köpa det chippet du rekomenderar?

Supernisse

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X