Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp !! till alla som kan

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp !! till alla som kan

behöver super mycket hjälp här..

har alltså ett flashningsbart Xecuter2 clone chip i boxen, det skall gå att flasha men för mig står det att det är låst.

Vad gör jag för fel ??????????????

kan någon hjälpa mig hur jag skall göra från första början!!!

PLEASE!!!

Den är byglad så att den inte skall gå flasha över, vad du skall är att ändra el ta bort/ändra, byglingen/arna.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ta bort bygglingen på den jumper som är markerad "Flash" (LITE), har du ett (PRO), se till att bygeln sitter kvar på chippet, ställ alla switchar i läge off, Ändra hur som helst i byglingarna du får prova dig fram på din KLONE.

Om du flashar via "system utils flash bios" spelar det ingen roll vilken storlek du väljer då den flashern "automatiskt" ser till att en 256K bios flashas in 4x efter varandra i ett 1024k chip. Flashar du med xflash under "Apps" så måste du välja ett 1024K bios.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X