Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flash konfiguration Hynix HY29F002TT-90 (Xbox v1.3)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flash konfiguration Hynix HY29F002TT-90 (Xbox v1.3)

Är det någon som vet hur flash konfiguration för Hynix HY29F002TT-90 ser ut (som sitter i en Xbox v1.3, dvs ett 256KB flash minne)?

Något i stil med;

Flash = 0x????, "Hynix - HY29F002",0x40000

(som det ser i raincoat´s config fil. Stödjer raincoat detta flash förresten?)

Flash = 0xadb0,"Hynix - HY29F002",0x40000
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

M29F002BT70N1

Vad är det jag behöver göra för att flasha om ST:s 2Mbit M29F002B med mitt homebrewchipp?

Inställningar i ini filen?

Det står "!! Flash Not Writeable !!", kan jag ha missat en bygling? Borde inte ha gjort det har lött på båda sidorna enligt anvisningar...!?

Hälp mig, Tack på förhand /Dan

Comment

Om du får "Flash not writeable" så har du endeså missat ngn av dom 2 byglingarna eller så har du inte switchat ifrån homebrew chippet.

Comment

ST 29F002B configuration

Konfigurationen för ett ST 29F002B 2Mbit flash (i raincoat syntax):

Flash = 0x20b0, "ST 29F002BT",0x40000

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X