Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha Bios?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flasha Bios?

Om man använder superdisc 3.6 och flashar bios måste man fixa om diskarna igen som det står i FAQ??

Kan man inte bara flasha om bios? Jag har stor disk monterad, inget chip, bios är Evox D6 eller va den heter. Tänkte testa detta nya X-ecuter 2 4977 som skall vara det bästa.

Finns det nån mening med att byta bios från den jag har?

Hur är lättast att flasha? Såg att det fanns olika sätt att göra det på superdisc väl?

Flasha med evo-x eller med xflash, bägge fungerar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men måste jag formatera diskarna och så igen eller?

Comment

Nej
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X