Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PcsXbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PcsXbox

Någon som vet hur pcsxbox fungerar??

Jag har fått hem version11 med scph1001.bin bios och har lagt över en del spel till HD:n i bin/cue format men de vill inte starta =/ Emulatorn hänger sig bara i "loading" läge och sen händer inget mer... finns det några inställningar man måste göre eller???

ställ in klockan`?

Comment

vilken BIOS är att rekommendera?

Jag har dumpat mitt Final Fantasy 8 till 4st .ISO-filer, men det hänger sig när jag försöker starta det.

Kan inte någon göra en lista eller guide på hur man får igång Playstation-spel?

Comment

Jag har samma problem som |Chyron| ... Jag kan tillägga att klockan är inställd dock och jag har SCPH1001.bin... ingen av mina .bin funkar...
        Lustigt är att jag haft den up and running på mit gamla X-BIT, men med Xenium med Xecuter2 4981.06 funkar det alltså inte...

Comment

Original inlägg av CompuTerror
          Jag har samma problem som |Chyron| ... Jag kan tillägga att klockan är inställd dock och jag har SCPH1001.bin... ingen av mina .bin funkar...
          Lustigt är att jag haft den up and running på mit gamla X-BIT, men med Xenium med Xecuter2 4981.06 funkar det alltså inte...
          Jag börjar tro att det är Xecuter2chippets fel eftersom jag också har omflashat min med det och har EXAKT samma problem som ni....
          * Xbox V1.1
          * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
          * 160 GB Samsung HD
          * 10 000+ Roms
          * 70+ XBOXspel

Comment

Fast jag har inte X-ecuter chip... Jag har Xenium som sagt... däremot har jag Xecuter2 bios, men har testat EvoxM7 också

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X