Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

n64-spel??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hej! Jag har Project64 å försökte spela Superbomberman 2....men dosan funkar inte när det startas upp..kommer fram så man kan välja Normal game m.m....men då händer inget när jag trycker på alla knappar jag kan hitta på dosan...vad är det för fel?

Comment

har du kopplat in dosan ? hehe skojja
      men kolla på "controller configure" lr nått sånt..... kolla så att alla knappar är programerade.......
      Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
      respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
      Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
      http://945gl.no-ip.org
      #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

och hur ska configgen vara inställd? å vart ligger den? är nybörjare jag oxå å har precis fått ny hårddisk så jag hitar inte så bra än på evox menyn å grejjerna =P

Comment

inte evox....... surreal........ d va väl det du hade problem med??
          i Surreal64 finns det en config som heter nått med "controller cofigure" går inte missa............
          respekt

Comment

blir nog ganska svårt att hitta config i surreal eftersom jag har Project64 =P ....men hur kommer man in i den configen? när jag trycker på emulatorer som ligger på /GAMES så får jag välja på olika emulatorer och grejjer...så tar jag Project64...då kan jag bara välja mellan spelen inget annat...är något fel då?

Comment

Lucif3r kan du adda mig på msn? markoolio_nu@*******.com ....det är ingen adress iaf, så snälla banna mig inte....men lucifer utifall att det står **** istället för adressen så är det *******

Comment

men lucifer utifall att det står **** istället för adressen så är det *******

hmmm vart man ju mycket klokare på men min msn lista e full.....

Om du bara kör me PJ64x löst så byt ut den mot surreal..... 6562946981 ggr bättre.... då ska allt funka
                respekt

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X