Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Surreal64

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Surreal64

Har jag förstått det rätt??

jag har alltså på många olika vis försökt få surreal till att funka bla detta:

på dvd skiva:ändrat i inifilen rompath E=roms om det ska ligga i hd inne i samma mapp som surreal filerna ligger är detta då rätt...

visade ini filen att jag ville ha det på skiva =D

eller att jag redan hadde surreal på hd:n men boota romsen från dvd skiva....

visst men det går att ladda fram allt som man ska tills det att romsen bara laddar till 87% sedan blir det svart bild.....o det spelar ingen rol vilen utav emulatorerna på surreal jag provar...??har kollat det mesta men det funkaar ändå inte................

I min ini fil har jag följande
    Rom Path=F:\Emulators\Surreal64
    Och då ligger mina roms direkt under surreal
    så det är bara att du ändrar så den pekar på vart du har dina roms, viktigt att inte glömma :

problemet med 87% har jag tyvärr aldrig råkat ut för

Comment

skall prova igen...

Comment

prövat olika spel då? Mario 64 funkar hur bra som helst..... pröva med det å kolla om det startar...........
        Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
        respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
        Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
        http://945gl.no-ip.org
        #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

OK nu vet jag vad som är problemet då..

jag har bara ändrat bokstaven typ från ursprungliga till typ om romsen ska ligga i hd:n obs då endast "E" för jag har bara då org hd:n...det är det enda jag har gjort.....så jag måste då tala om att den ligger i surreal också då....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X