Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

project 64 på xboxen?

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hallå?kan någon svara?

Comment

Såvitt jag vet så laddar man inte ner Bittorrent från suprnova, utan suprnova är en samlingsplats för olagliga och lagliga warez som man kan ladda ner _med_ Bittorrent...

Och den andra sidan www.supernova.org verkar vara någon betalsida som säger sig ha 100% laglig fildelning.
      Och inte heller är det klienten, möjligtvis att det finns en länk till bittorrent inbäddat nånstans på dom sidorna.

Standardklienten hittas här:
      http://bitconjurer.org/BitTorrent/

Comment

Original inlägg av Lucifeer
        Såvitt jag vet så laddar man inte ner Bittorrent från suprnova, utan suprnova är en samlingsplats för olagliga och lagliga warez som man kan ladda ner _med_ Bittorrent...

Och den andra sidan www.supernova.org verkar vara någon betalsida som säger sig ha 100% laglig fildelning.
        Och inte heller är det klienten, möjligtvis att det finns en länk till bittorrent inbäddat nånstans på dom sidorna.

Standardklienten hittas här:
        http://bitconjurer.org/BitTorrent/
        Vilken port ska jag öppna?(har brandvägg)

Comment

inga va jag vet......... men om du har en BRA brandvägg (norton pers. Firewall) så frågar den själv när ett program försöker komma åt i-net om du vill tillåta den lr ej.......
          Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
          respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
          Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
          http://945gl.no-ip.org
          #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Original inlägg av Ganon
            Vilken port ska jag öppna?(har brandvägg)
            Såvitt jag vet så behöver man inte öppna någon port som standard, fast det är några portar nånstans på 6000+ (kommer inte ihåg vilka, läst på deras hemsida) som man skall öppna för optimal prestanda... Gör man inte det så kommer du inte komma upp i lika bra hastigheter

Original inlägg av Lucif3r
            inga va jag vet......... men om du har en BRA brandvägg (norton pers. Firewall) så frågar den själv när ett program försöker komma åt i-net om du vill tillåta den lr ej.......
            Så _iptables_ är inte en BRA brandvägg? Skulle jag gissa på att 90% av alla linux-brandväggar bara är frontends till iptables vilket inte frågar efter sådant.
            Att brandväggen stup i kvarten frågar om att öppna portar är mer en säkerhetsbrist för nya användare då dom antagligen kommer klicka på "ja" hela tiden

Comment

hahah som om bittorrent skulle kosta pengar!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X