Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NES emulator , är galen nu.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Psyfus
    Använd den handkontrollen som sitter i första porten på xboxet, vet inte om det hjälper men är alltid värt ett försök. hehe.
    Har provat båda=/

Comment

har du konfigurerat kontrollern?!?!?! ?
      Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
      respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
      Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
      http://945gl.no-ip.org
      #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Original inlägg av Lucif3r
        har du konfigurerat kontrollern?!?!?! ?
        Hur menar du? alltså jag kan ju använda den som vanligt annars . Konfigurerar man den i emulatorn så blir det ju genast ett problem då den inte verkar fungera i den miljön??

Comment

Spelar det nån rill i vilka portar man har sina handkontroller , i 1:an har jag dvd ögat , har kontrollerna i 3 och 4..

Comment

Original inlägg av spigo
            Spelar det nån rill i vilka portar man har sina handkontroller , i 1:an har jag dvd ögat , har kontrollerna i 3 och 4..
            ska inte spela ngn roll om du inte varit och mixtrat med sladdarna i boxen
            Detta är min signatur

Comment

"Q: The emulator is locking up when I try to run it. What's wrong?

A: There is a known problem with the Evolution-X dashboard that will sometimes cause programs that it launches to randomly crash. Try unplugging the network cable or try installing a different dashboard."

- "Xport"

Pröva detta!
              "Peace means reloading guns"

Comment

Original inlägg av RaaD
                "Q: The emulator is locking up when I try to run it. What's wrong?

A: There is a known problem with the Evolution-X dashboard that will sometimes cause programs that it launches to randomly crash. Try unplugging the network cable or try installing a different dashboard."

- "Xport"

Pröva detta!
                Provade , kör med xbmc som dash och provade ta ur nätkabeln , ingen skillnad.
                Är lite lur på att det har att göra med att jag har trådlösa kontroller .Har dock ingen originalkontroll att testa med.

Comment

Original inlägg av spigo
                  Provade , kör med xbmc som dash och provade ta ur nätkabeln , ingen skillnad.
                  Är lite lur på att det har att göra med att jag har trådlösa kontroller .Har dock ingen originalkontroll att testa med.
                  ^^ Låna en vanlig och testa, säkert det som är problemet
                  * Xbox V1.1
                  * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
                  * 160 GB Samsung HD
                  * 10 000+ Roms
                  * 70+ XBOXspel

Comment

Original inlägg av Cerber0s
                    ^^ Låna en vanlig och testa, säkert det som är problemet
                    Felet var att mottagarna för mina trådlösa var på platserna 3 och 4 ,,ändrade dom till 1 och 2 och sen var det löst =) ack så nesligt problem....haha

Comment

Ja var det inte det jag sa du skulle testa? hehe.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X