Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Jajamensan de finns det, och dessa ska fungera ganska bra....kommer däremot inte ihåg vad den heter, nåt me pcsbox...finns till och med ps2 emulatorer till xboxen men dessa e sällsynta och kan inte emulera alla spel......inte än i alla fall
Jajamensan de finns det, och dessa ska fungera ganska bra....kommer däremot inte ihåg vad den heter, nåt me pcsbox...finns till och med ps2 emulatorer till xboxen men dessa e sällsynta och kan inte emulera alla spel......inte än i alla fall
Du kan bara spela spel från atari o sierra o lucasarts o dessa emulatorer om många fler hittar du på www.x-b-o-x.net de där jag skrev jag tidigare e nått jävla as (min lille-brorsa) som missbrukat mitt konto, men har bytt lösen....de han skrev va inte speciellt smart pcsxbox är till för att spela PSX spel men de där med PS2 emulator stämmer till viss del men som han skrev finns bara i beta version o fungerar till de minsta spelen däremot till xbox2 kommer det nog suveränt att spela PS2 spel.....fast om du inte orkar köpa xbox2 när de kommer så kan du ju byta processorn grafikkortet o minnet så ska de nog funka suveränt.....hmm undra om man kan bygga om sin xbox till en xbox 2 aja nu har du fått ett helt korrekt svar
Atari???? han frågade efter en PC-emulator! : dosxbox heter den och den emulerar 286/386 i dos miljö...och det går nog inte zimpan:
Original inlägg av Zimpan
...hmm undra om man kan bygga om sin xbox till en xbox 2
- hårdvaru arkitekturen kommer att se helt annorlunda ut (verkar inte bli den PC-struktur det är på den vanliga xboxen - åtminstone inte den PC-struktur som finns nu )
Comment