Jag vet att xboxen inte klarar av PS2 och GC men den lär ju va tillräklig kraftig för DS och PSP emulatorer eftersom DS har samma prestanda som ett N64 och PSP som ett uggraderat PSX(eller en svag PS2a).....har hört att emualtorer till dessa kommer att komma till PC när som helst...men har inte hört om nått till xboxen....e de nån som vet?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
DS och PSP Emulator?
Collapse
X
-
- Citat
- Flag
Comment
-
ingen PSP emulator
det kommer inte komma en PSP emulator till xbox för jämförde hårdvaran mellan PS2 o PSP och upptäckte till min stora förvåning att PSP är snäppet kratfullare
PS2 300MHz
PSP 333MHz
men däremot kan man hoppas på en DS emulator
Last edited by Zimpan; 2005-02-05, 16:06.//Zimpan
- Citat
- Flag
Comment
-
Ds emulator är lika bra som en gamecube har samma grafikmotor står detXboxVersion : 1.1
ModChip : SmartXXv.2
Addons : Language Pack
Hdd : Orginal Harddisk
DashBoard : EvolationX, MS
Bios :
1: OrginalBios 2: Xecuter2 3: Evox M8 4: Cromewell
5: Evox 3.60 EjectFixed 6: Yoshi-final-2005
7: IND-Bios 8: Ed on the Chip Ftp
- Citat
- Flag
Comment
-
det kommer inte gå endå tror jag ps1 är ju knappast bra på xboxen
oj glömde edite glömde att jag skrev här :PXboxVersion : 1.1
Bios :
- Citat
- Flag
Comment
-
vadårå dem har fixat de till PCn, och xboxen kör de flesta N64 spelen helt perfekt och en Dreamcast emulator är på gång och en Dreamcast ligger på 200MHz så jag tror faktiskt de ska gå.....visserligen inte helt problemfritt dock men de kommer ju updates hela tiden//Zimpan
- Citat
- Flag
Comment
-
okej men vad är det för skillnade mellan m8plus? asså ingen svarar? om du vet?XboxVersion : 1.1
Bios :
- Citat
- Flag
Comment
-
Ta och dämpa din signatur, allvarligt, tror du vi bryr oss?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment