Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Går inte att överföra rom´en

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Går inte att överföra rom´en

Jag är extremt ny på xbox, köpte min första igår, begagnad.
    Där låg det innen diverse emulatorer, bl a Surreal64. Den tänkte jag spela
    Zelda på, men när jag ska överföra zeldaromen (.v64) går det inte att överföra (i flash fxp). Nu är min fråga varför?
    Jag tror inte att det är fullt på disken, under system utils/setting står det:
    Free space C 337.920.000
    E 5.109.284.864
    F 7.438.598.144
    X 786.300.928 o sen samma på Y och Z
    Jag vet att det är en 60gb-disk som sitter i o att det finns runt 15 xboxspel inlagda på den. Är det så att disken är full eller vad är det frågan om?
    Just ja, alla spel o roms ligger på F o det är även dit som jag vill tanka zelda.

tacksam för svar

Vad är det för filnamn? Döp om den till zelda.v64 om den heter något krångligare än så.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

aah, filen hette nåt mycket längre. Nu funkar det, tack för hjälpen!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X