Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS2 emulator till linux på xbox??!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PS2 emulator till linux på xbox??!!!

Tja ja undrar om det finns PS2 emulator till Linux på xboX?? för ja har linuxi nlaggt men ja har inte hittat nån PS2 emulator till linux än för då ska man kunna spela PS2 spel på xbox..!!

ja skulle villa veta om det finns för det första om det går och om det går att fixa!!!:
    xbox!!
    MVH: Boogieman =)

om det fanns borde jag ha hört nåt om det, så jag tror inte det.
    tvivlar på att det kommer komma, och om det kommer tvivlar jag på att den kommer funka specielt bra..

Comment

Att du bara orkar!

Comment

Till Linux nope finns ingen
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Finns ej och kommer aldrig gå att emulera PS2 på en xbox. Knappt på dagens datorer tillochmed. Vi alla får nog vänta ett bra tag innan nån hyffsad PS2 emulator finns. Det är helt olika CPU instruktioner samt GPU instruktioner på dom två konsollerna. Sen så lär aldrig en Xbox palla av det tyvärr.

Det är min åsikt samt lite logiskt tänkande.

/Bobby
          Mitt System: Xbox v1.1, 80gb HDD, Superdisc 3.4.3, Matrix chip, Executer2 4976.02 BIOS, Evox v1.8.3752.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X