Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kan inte kopiera N64 rom-filer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kan inte kopiera N64 rom-filer

jag försöker kopiera N64 filer från en DVD till HD med boxplorer.
    jag får felmeddelande att disken kan vara full, vilket den inte är, det fungerar utmärkt att kopiera andra filer. vad kan vara fel?

testat ha olika namn på dom:

Resident Evil 2-64.usa
    Resident Evil 2-64.n64
    Resident Evil 2-64.smc
    Resident_Evil_2-64.usa

men inget fungerar.

är det ingen som vet?

Comment

Testa med att lägga in dom från en annan skiva, kanske funkar
      Ps2 med Messiah och Xbox med x-ecuter 2 PRO på en Thomson 28 widescreen med Pioneer DCS 313 hemmabiosystem = Grymt kul !

Comment

har provat både från cd och dvd. helt sjukt.

Comment

kan man packa upp zipfiler på xboxen?

Comment

Prova kalla filen för re2.usa
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

funkade inte heller. verkligen konstigt. kan man zippa alla filer och packa upp dom på boxen på något sätt?

Comment

är du säker på att rom ett fungerar över huvud taget?
                Avstängd - frågar efter var man kan ladda ner illegala N64-roms.

Comment

ja dom funkar om jag har allt bränt på en dvd och spelar därifrån, men jag vill ha dom på hd.
                  finns det något annat program än boxplorer man kan kopiera filer med?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X