Finns det någon bra emulator till Sega Saturn??
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Saturn emulator
Collapse
X
-
Heter inte Saturn "något annat" på japanska, tror någon av emusarna är till saturn bara att det inte heter saturn :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Vilken sega är "genesis" ? Den finns det väl emulator till. Dålig koll på Sega...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
...fast genesis var nog megadrive...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag var också på jakt efter en Saturnemulator, sugen på att spela Bug!, men kom fram till att det (ännu) inte finns någon. Tydligen beror det bl.a. på att Saturnen har dubbla processorer, ocha att det därför var bökigt att emulera.
Hoppas någon trevlig nörd där ute har antagit utmaningen, men jag har inte hittat någon information om att så skulle vara fallet.
/H
- Citat
- Flag
Comment

Comment