Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

det skiter sig för mig,...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• det skiter sig för mig,...

får aldrig igång någon emulator... först och främst så hittar jag ingen på internet.

Har läst på denna sidan mkt men hittar inte de emulatorerna som ni tipsar om.

sedan har ja lite svårt för hur ja ska lägga i dem på hdd. Skall ja gå in i xcopy och kopiera eller ska ja in i xboplorer..

//många frågar som vill ha svar

david

Där ligger en hel del emulatorer på SD 3.6 romsen (spelen) får du stå för själv
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Finns en hel del spel som är abandonware och gratis att ladda ner.

Exempelvis Amiga spel
      http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/

Comment

måste tacka

så mkt... ska se på det när ja får tid..

tack ennu en gång

//david

Comment

Originally posted by Gelantious
          Finns en hel del spel som är abandonware och gratis att ladda ner.
          abandonware är inte alls lagliga att ladda ned. Windows 95 och 98 blev för några veckor sen abandonware, inte betyder det att man kan sprida dem helt fritt?

(det står på microsofts hemsida)

Comment

Nej, för det finns fortfarande ett företag som äger rättigheterna.

Abandonware är väl programvara där tillverkaren/den som sist köpte rättigheterna helt enkelt inte finns kvar.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X